Khamis, 4 Mac 2010

USA dan Winterbreak



Ni haa gamba mase before aku pegi Florida cuti Winterbreak sem lepas




Kali ni aku nak tulis mengenai ape yang aku buat masa Winterbreak 2009,
Kami pelajar-pelajar dari Drake University, Des Moines, Iowa dan 2 org pelajar IOwa State University telah pergi roadtrip throughout 12 states around United States of America. Buat pengetahuan umum, kat US ni total sume ada 50 negeri, so kitorg da conquer 12/50 arr daripada negeri2 kat sini. States yang terlibat termasuklah IOwa, Illinois, Tennessee, Kentucky, Georgia, Florida, Louisiana, Missouri,Indiana, Alabama,Mississippi, Arkansas Selain trip ni, aku jugak dah pernah pegi Minnesota mase Fallbreak dlu. so Total 13 states gak rr aku dah pernah jejak kaki.

Dalam post2 yang akan datang, aku akan tulis kan laaa
ape yang aku buat kat setiap states dan ape yang telah aku lalui di setiap daripadanya. hehe

Tujuan aku menulis dan update blog ni maybe sebab aku saje nak ilangkan busan
and 2nd sebab, mesti best kan kalo busan2 baca2 terkenang r plak kisah2 lalu.
So selamat membaca dan melihat2

Tiada ulasan: