Jumaat, 24 September 2010

Raya

Kali ini aku nak tulis post mengenai RAya Aidilfitri yang aku lalui pada tahun ini.
Tahun ni tahun kedua aku beraya di US ni dan harap jadi tahun terakhir jugak laa raya disini.

Kami dari Drake University yang berada di Des Moines gerak ramai2 pergi Ames beraya bersama student Malaysia lain di Iowa State Uni.
Raya tahun ni agak meriah kerana bilangan pelajar yang bertambah sebanyak 4orang daripada Drake dan 30+ daripada ISU.

Berikut merupakan antara gambar-gambar perayaan kami pada tahun ini.




Potret Rumah Agam = kami 8 sekeluarga yang baru pindah ke rumah tapak masjid
Acap, Ajwad, kaber, Ren, Mirul, Afiq, Shamel, Wafi



Gamba Ramai-ramai di Ames Drake+Isu. Aku datang lambat.......



Hari Raya tahun ni juga merupakan Birthday saudari Nurul. 9-11. Hadiah tapawe sket



Gamba Semua Student Drake Fall 2010



Selamat Hari Raya Cupcakes oleh Budak2 rumah Mai





Overall aku rase bahagia je sepanjang raya tahun ni tapi still memang miss family kat Malaysia gile2 ah. Pagi raya mase call Ala pon dengar macam meriah gile2 je Raya kat Kelantan tahun ni. huhu
takpe2 tahun depan balik dah.......

2 ulasan:

z.e.t.t.y berkata...

finally!

Tanpa Nama berkata...

hehe. finally apekah zetty?
-shamel