Selasa, 7 Disember 2010

Tennessee

Kali ini aku akan bercerita mengenai kisah aku semasa di Tennessee.

Aku tiba di Tennessee pada akhir tahun 2009. Sebuah negeri di utara Alabama. Tibanya aku bersama 16 rakan yang lain dalam Roadtrip kami menuju ke Florida.
Perjalanan penuh pengalaman daripada Chicago, IL merentasi Kentucky dan tiba di NAshville,TN.

Kami menetap di VAnderbilt University selama satu malam dan berjalan di sekitar Nashville semasa malam ketibaan dan hari keesokannya. Penginapan diuruskan oleh Kawan aku, Nurul yang berhubung dengan abang beliau yang juga merupakan pelajar di Universiti tersebut.

Antaranya:



Bro Gitar yang menyanyi 'how he love his mother'.


Souvenir Shop dengan patung Elvis





Bersama Nasir dan sorang lagi member Ajwad





Downtown Nashville semasa malam





On top of the highest viewing place in Nashville. State CApitol





Parthenon, Athena temple. Try usha cerita Percy Jackson. Kitorang pegi malam. so da tutup tak boleh masuk.


Tiada ulasan: