Sabtu, 23 Julai 2011

Trip Northwest+ a little bit south

So buat kali terakhirnya sebelum aku pulang ke Malaysia. Aku pergi berjalan2 melihat alam bersama rakan2 tersayang
Kali ni ade due trip yang aku pergi

1st-Northwest Trip
2nd- Smoky Mountain + Mammoth Cave trip


NORTHWEST Trip

Trip ni aku pergi 2 kereta, 9 orang

Kete 1= Aku, vo, ganu, tokey mirul
Kete 2= Noyan, sarah, chabie, atikana

DAlam trip ni, kami berjaya menjajahkan kaki kami pada negeri2 berikut:

South Dakota, Wyoming, Montana, Idaho, Oregon, dan Washington. Trip ni adalah trip paling penat sekali aku drive kerana limitation masa and limitation kewangan.

Tempoh trip adalah selama 12 hari. dan kitorang memang visit National Park all the way kecuali BAndar Seattle je.

ADa 3 kali camping kat dalam hutan. 3 kali tido motel dan yang laen rasenya tidur dalam kete je. SUMPAH PENAT!!!

Gamba2 memang lawa gile just overall aku mmg penat laah trip ni. beberapa kali ter-EMO juge laah. hehe

Dua watak baru yang tak pernah wujud dalam hidup aku sebelum ni:

Noyan: seorang gadis yang baek and kelaka. mmg slalu cheer kan suasana laah
Chabie: Seorang gadis cool yang bertenaga kuda ke ape aku taktaw tapi xnah nampak die penat. Kewl!

Antara kisah2 menarek:
-Penemuan Beruang
-The Wise Chess Master of Seattle
-The Night where nightmare struck
-The ghoul of girl beggar
-The suspicious jigsaw man
- Greates food discussion
-Towards future glory story sharing
-Re-evaluation of the stereotyping girls



Trip 2nd

SAmbungan trip sebelum ni, melawat National Park juga juz lebeh penuh dengan excitement dan gelak taw sebab aku pg dgn semua lelaki.

Kete 1: Aku, afiq, bai, ajwad, wafi
Kete 2: Megat, gborn, pejoe, asri, jiman

Jajahan: Illinois, Missouri, Indiana, Kentucky, Tennessee, South Carolina


Trip selama 5 hari dan target utama adalah Great Smoky Mountains dan Mammoth Cave.

Aku memang puashati dan fun dalam trip ni+ xpenat sangat.

Camp satu malam, 2 malam drive dan 1 malam tido hotel MEWAH.

Watak baru yang xnah muncul dalam hidup aku

Asri: Seorang lelaki yang rajin dan sangat2 boleh diharap.

Antara kisah2 menarek:

-Truth and DAre; the game of no cheating
-Sunk in the Big Sink
-Katok and its Cronicity
-Mandi sungai Kali pertama

Tiada ulasan: